Dodatki na bloga
andziksen.blogspot.com: Letnie zestawy&nowości w szafie

4 kwietnia 2013

Letnie zestawy&nowości w szafie

Hej!
Dzisiaj przychodzę do Was z kolażami ubrań,które przed chwilą stworzyłam. Są to typowo letnie zestawy,starałam się dobrać je tak,aby w każdym były minimalnie 3 kolory. Na lato idealne ! :) Mam nadzieję,że będą dla Was małą inspiracją na nadchodzący sezon letni.






I nowości,które goszczą już w mojej szafie :


od lewej: koszule - H&M,priv sklep,Pull&Bear     bluzki - Reserved,Bershka


 zegarek,bransoletki - allegro


bransoletka jeleń- glitter      torebka - prezent



21 komentarzy:

  1. Zestaw 3 i4 są doskonale dla mnie!! A torebka boska!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegarek i miętowa torebka są przepiękne!:)) Uwielbiam pastelowe kolory:)
    Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 i 3 zestaw <3 śliczna koszule masz na zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy zestaw świetny, jestem ciekawa tych nowości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nowości ;) i ten kolor torebki-genialny

    OdpowiedzUsuń
  6. miętowa torebka jest świetna :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna torebka!
    Miłej soboty :)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ile tu fajnych rzeczy! począwszy od zestawów kończąc na Twoich nowościach :D super! zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne koszule :D

    mietowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. koszule <3 torebka też śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zestaw nr 1 i 2 są super;)
    wpadnij też do mnie:)
    http://high-heeled-view.blogspot.com/
    <3

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka jest boska ;)
    pozdrawiam
    FK;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zestawy.super buty z pierwszego zestawu.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)