Dodatki na bloga
andziksen.blogspot.com: LEMON SHIRT

19 maja 2013

LEMON SHIRT

Hej wszystkim!
Dzisiejsza stylizacja wraz z pogodą w słonecznej barwie. Mam tu na myśli,koszulę w kolorze limonki jaką  niedawno zakupiłam. Jest to już druga koszula jaka gości w mojej szafie w takim kolorze. Kiedy moje ciało nabierze delikatnej opalenizny myślę,że będzie pięknie się prezentowała. Do koszuli dorzuciłam jasne jeansy i białe baleriny. Uzupełnieniem jak zwykle są dodatki.Ostatnio kupiłam baskinkę,z pewnością pojawi się wkrótce na blogu , tutaj link : click











koszula,spodnie - Stradivarius      torebka,baleriny - Centro        okulary - KappAhl        zegarek - Calrie's   bransoletka - allegro


26 komentarzy:

  1. ja widziałam podobną koszulę w Housie i zamierzam sobie kupić ;) bardzo fajny strój :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz przepiekne i zdrowe paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta koszula *.* Śliczna torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się Twój strój ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie, bardzo kobieco! Zapraszam na nowy post ;** Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula wygląda super! I masz świetne okulary ♥ piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna koszula :)
    I bardzo ładne paznokcie ^^ .

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula jest mega :) nie wspominając o jej kolorze ;-) stylizacja super, więcej takich! Zapraszam do mnie na nowy post, czekam na Twoją opinię! ;) Pozdrawiam!

    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, prosty a efektowny ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. super ten cytrynowy kolor, dodaje energii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. koszula ma genialny kolor! :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna stylizacja!
    Dodaję do ulubionych bo stroje bardzo w moim stylu, w ogóle bardzo fajny blog :)
    Zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)