Dodatki na bloga
andziksen.blogspot.com: IDEALNIE GŁADKA SKÓRA LATEM - JOANNA SENSUAL DEPILACJA

17 lipca 2013

IDEALNIE GŁADKA SKÓRA LATEM - JOANNA SENSUAL DEPILACJA

Hej wszystkim!

Dzisiejszy post według mnie dość długo planowany i wyczekiwany. Jest to już druga recenzja kosmetyków firmy Joanna. Dzisiaj postaram się Wam przedstawić kosmetyki do depilacji : krem do nóg,krem do depilacji pach,rąk i okolic bikini oraz balsam łagodzący po depilacji.


Na początek zacznę od tego,w jaki sposób należy używać owych produktów. Przed użyciem obu kremów,należy zrobić test na skórze,który polega na tym,aby nanieść na skórę ramienia nie dużą ilość produktu . Po ok. 8-10min usunąć dany krem szpatułką,która znajduje się w pudełku,a skórę przemyć dokładnie wodą,osuszyć i wmasować emulsję nawilżająco-łagodzącą. Jeżeli po 24h na testowanej powierzchni skóry nie wystąpią żadne reakcje alergiczne,możemy przystąpić do depilacji. Jak widzicie,w tym zestawie znajduje się również balsam,który możemy użyć po paru minutach od wykonania depilacji.




Jeżeli nie jesteśmy pewni,co znajduje się w danym produkcie,to producent na tylnej stronie tubki umieścił dokładny skład kosmetyku.

Zawartości pudełek :







Kremy :

Opakowanie : wygodna w użyciu 100ml tubka kremu,emulsja 10ml,szpatułka do równomiernego nakładania i usuwania kosmetyku

Zapach : Moim zdaniem zapachy obu kremów nie są jakieś szczególnie duszące,czuć delikatny zapach zwykłego kremu

Dostępność : sklep Joanna,każda drogeria typu Natura,osiedlowe drogerie i supermarkety

Cena : Za 1 pudełko(zawartość krem,emulsja i szpatułka) ok.7-11zł

Końcowy rezultat : Produkt usuwa włoski z naszego ciała w ok.80%. Myślę,że jak na tak tani produkt,jest to naprawdę dużo. Należy pamiętać o tym,że każdy otrzyma inny efekt końcowy, w zależności od ilości i rodzaju owłosienia. Skóra staje się gładka,miła w dotyku i nawilżona. Brak jakichkolwiek podrażnień lub uszkodzeń skóry. Efekt utrzymuje się 2-3 tygodnie,w zależności od rodzaju owłosienia.



Balsam:

Opakowanie : 150g tubka,z otwieranym korkiem

Zapach : CUDOWNY! Od razu zakochałam się w tym balsamie! Wyraźnie czuć wspomniany przez producenta słodki rumianek,zapach nie jest duszący ani mdły,przez co głównie zostanie moim ulubieńcem!

Dostępność : markety,drogerie

Cena : mega niska! 6-8zł/150g

Rezultat : Balsam jest dodatkiem do całego zabiegu depilacji,ponieważ ma on na celu opóźnić odrastanie włosków. Bardzo dobrze nawilża skórę,jest ona aksamitna i miękka w dotyku.Zawiera mleczko z awokado,które koi i łagodzi podrażnienia skóry.





Moja ocena :

Jest to bezbolesna depilacja,która jest łatwa i bezpieczna w użyciu.Według mnie te 3 produkty spełniają moje wymagania. Ważne jest to,że efekt jest widoczny,skóra nie jest sucha,lecz nawilżona i miękka w dotyku. Kremy w ok.80% usuwają zbędne owłosienie z naszej skóry. Dużym plusem jest dostępność owych kosmetyków jak i również mega niska cena ;)

Ocena : 5/6




9 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego z tych balsamów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używałam ten niebieski krem do depilacji i niemogłam wytrzymać tego zapachu... w dodatku włoski prawie w góle nie schodziły, ale skoto tak piszesz...spróbuje jeszcze dzisiaj z okolicami bikini. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej nie uzywam tego typu kosmetykow;( Moze kiedys sie zdecyduje..

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się nad tymi produktami ;) Dziękuje! Spróbuję i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Próbowałam ten krem z joanny kiedyś, ale się tylko zawiodłam na nich..krem miał bardzo mocny zapach, wogóle nie usunął mi wloskow

    OdpowiedzUsuń
  6. Spróbuje! Nie miałam żadnego i może najwyższy czas :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten krem do nóg ale jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam wszystkie trzy i wszystkie mi się podobały ;D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)