Dodatki na bloga
andziksen.blogspot.com: PHOTOS MIX KOŁOBRZEG

24 lipca 2013

PHOTOS MIX KOŁOBRZEG

Hej wszystkim!
Dzisiaj przychodzę do Was z moimi ostatnimi zdjęciami z 4 dniowego pobytu nad morzem -w Kołobrzegu. Jakby nie patrzeć,mieszkam blisko morza,bo zaledwie dzieli nas 18km,jednak stanowczo wolę pobyt nad Bałtykiem niż w górach.Gorący piasek,plaża i ciepła woda-to co lubię najbardziej. Dzisiejszy wpis to taki mix zdjęć,ponieważ nie nosiłam ciągle ze sobą aparatu,a w ciągu 4 dni rozładował mi się on aż 3 razy ;o
Od rana planowałam,że będzie to post  z outfitem,no ale niestety przewiało mnie,cała szyja mnie boli a ze zdjęć nici. Przypuszczam,że jeszcze w tym tygodniu pojawi się post z jakąś stylizacją ;)


















z Michałem Pirógiem

z M.P



15 komentarzy:

  1. śliczna ta żółta torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach te wakacje ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. doskonale znane mi miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia!!:) Super wyglądasz!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile ludzi *o*
    Świetne zdjęcia, wracaj szybko do zdrowia ;)

    http://szalone-moje-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! I jaka duża puszka pepsi!:) Kołobrzeg to bardzo fajne miasto:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjecia :) Wiekszej pepsi nie bylo?-WOW :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam w Kołobrzegu 2 lata temu i znam większość miejsc jakie pokazałaś. :) Uwielbiam to miasto ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia ;D
    Niestety, wiem co to znaczy ból szyi po przewianiu, zmagam się z tym od tygodnia ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie ogladać takie zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka opalona :) świetne zdjęcia i te słońce, ohh zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  12. ha! oglądnęłam te zdjęcia i tak bardzo tęsknię za morzem, że nie wiem co...muszę tam wpaść w najbliższych tygodniach, koniecznie!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)