Dodatki na bloga
andziksen.blogspot.com: CANDY COLORS

10 sierpnia 2013

CANDY COLORS

Hej wszystkim!
Dzisiejsza stylizacja kolorowa i wygodna. Jak w tytule postu "cukierkowe kolory" mam tu na myśli połączenie koralowej marynarki z oranżową koszulą. Dodatki głównie w żółtych kolorach : naszyjnik,torba i szpilki z neonowo żółtymi ćwiekami.Jak prawie w każdej stylizacji do dolnej części garderoby nakładam jeansy,które są casual i pasują niemalże do każdego zestawu. Podoba Wam się takie połączenie? ;)








marynarka - bershka          koszula - H&M             jeansy - Stradivarius                 torba - Mohito                      szpilki - wilady.pl                okulary - Centro                naszyjnik- Sinsay                 zegarek - allegro

25 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kolorowe zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz. Urzekła mnie torebka . Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja, bardzo podoba mi się połączenie pomarańczowego i różowego, kiedyś mówiło się, że to kompletnie nie pasuje , ale teraz nikt się tym nie przejmuje:) super ci wszyło :) Ps. zapraszam do mnie w wolnej chwili http://myloovelyfun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :) podobają mi się zwlaszcza buty :) pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz:))
    bardzo podoba mi się żakiet i torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz :) butki są piękne, całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie kolorowe połączenia, słodko :D
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  8. bajkowe połączenie ;)
    http://kelyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestaw, podoba mi się jak łączysz kolory!!!!
    Obserwujemy się na Bloglovin?

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna stylówka, aż dziwię się, że dopiero dziś trafiłam na Twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne stylizacja! cukierkowe kolory lata! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka Mohito <3

    pozdrawiam
    www.szafa-z-ciuchami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie wyglądasz Zapraszam na nową notkę, ze zdjęciami z sesyjki ;> ;* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie kolory, super!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Love the colours in your outfit. Love your style so I will follow on bloglovin'
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna stylizacja i fajnie dopasowany zegarek.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)