Dodatki na bloga
andziksen.blogspot.com: yellow blazer&madeleine

8 września 2013

yellow blazer&madeleine

Hej wszystkim!
Witam Was już po pierwszym tygodniu szkoły ;) Niestety wakacje skończyły się,ale nie oznacza to końca lata ;) Dzisiejsza stylizacja jeszcze typowo letnia utrzymana w ciepłych nasyconych barwach. Jedną z nowości w mojej szafie jest urocza marynarka ze sklepu chicnova.com bardzo spodobał mi się jej materiał i kolor,który ożywi niemalże każdą stylizację oraz tshirt z napisem "madeleine" na który polowałam już od dłuższego czasu. Pod kolor dobrałam dobrze znane Wam szpilki z żółtymi ćwiekami, a dodatki utrzymałam w jednej barwie kolorystycznej ;)









marynarka - chicnova.com / TUTAJ                     tshirt - sinsay                  torebka - mohito               jeansy - Stradivarius          naszyjnik,zegarek - H&M,Clarie's            okulary - C&A           buty - wilady.pl

I nowości z końca sierpnia oraz te wrześniowe :
spodnie - Bershka              sweter,tshirty - Sinsay           marynarka - chicnova.com


16 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, nowości! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia, bo jest na nich mnóstwo kolorów ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze idealnie!
    przepiekne masz włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te okulary są najlepsze :) Masz piękną, kobiecą figurę! Zapraszam na nowy post z sesją zdjęciową ;-) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło popatrzeć, na takie słoneczne zdjęcia. U mnie za oknem deszcz ..:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, szpileczki są odlotowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zakupy! te dwie pary spodni to moje must have!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz :) piękne zdjęcia :)zapraszam do mnie :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/ obserwacja za obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny blog:) będę zaglądać częściej:) obserwujemy????? ja już dodałam:) pozdrawiam gorąco:):)

    OdpowiedzUsuń
  10. marynarka świetna :) ładne masz tu włosy ;>

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)