Dodatki na bloga
andziksen.blogspot.com: AUTUMN SETS&ZOSTAŃ TWARZĄ JOANNY

13 października 2013

AUTUMN SETS&ZOSTAŃ TWARZĄ JOANNY

Hej wszystkim!
Od dłuższego czasu planowałam wstawić post z jesiennymi stylizacjami,które dla Was przygotowałam. Tworząc zestawy kierowałam się tym,aby były przede wszystkim ciepłe i wygodne. Nie obyło się bez mojego ulubionego koloru - burgundowego, który jest absolutnym hitem i króluje już po raz 2 w sezonie jesienno-zimowym. W pierwszej stylizacji znajdziecie moje botki na jesień z H&M,które chwalę sobie i polecam! ;)

baskinka - vero moda   ramoneska - H&M       spodnie - Pull&Bear       torba - Michael Kors   biżuteria - Dorothy Perkins   buty - H&M

bluzka - Pull&Bear   marynarka - witchery   spodnie - River Island   torba - Philip Lim   buty - H&M   zegarek - Michael Kors    

koszula - Mango   kurtka - VCT&F   komin - awear.com   torba - H&M   pierścionki - H&M   buty - H&M  lakier- essie   zegarek - Michael Kors


bluzka - lordandtaylor.com     kurtka - porter.com    spodnie - TopShop    komin - Toms    torebka  - Stella Mccartney  zegarek - DKNY   bransoletka - Guess   szminka - Tom Ford   buty - Miu Miu




ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE :



Chcesz zostać twarzą polskiej marki kosmetycznej? 
Zasady konkursu są banalnie proste! 





5 komentarzy:

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)