Dodatki na bloga
andziksen.blogspot.com: NAVY BLUE&BLACK

17 listopada 2013

NAVY BLUE&BLACK

Witajcie!
Kiedyś unikałam czarnych ubrań jak ognia,jedyną rzeczą w kolorze czarnym goszczącą w mojej szafie były rurki i top na szerokich ramiączkach,który zakładałam pod oversizerowy sweter lub koszulę.Jednak ostatnio dość często kupuję ubrania w tym kolorze. Dzisiaj padło na koszulę zakończoną a'la skórzanymi wstawkami.Aby cała stylizacja nie była przygnębiająca dobrałam granatowe spodnie oraz złote dodatki,które pasują do guzików w koszuli.Czarną torebkę zamieniłam na torbę typu shopper, z którą na co dzień chodzę do szkoły.






koszula - miejski butik      spodnie- Bershka     torba - Zara     klipsy - wholesale-dress.net   bransoletka -Sinsay



13 komentarzy:

  1. świetna koszula ;))
    +Zapraszam do mnie , nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skórzane wstawki są teraz najmodniejsze, genialnie wyglądasz! Zapraszam na dość kontrowersyjny post, chciałabym poznać Twoją opinię na temat zawarty w notce. Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. I just wanted to say that I really enjoy your blog! Keep up the great work ♡

    PS: May I invite you to my giveaway?

    Win a SUITSUIT luggage set (value €407) on my blog:

    www.freshminhtea.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te klipsy świetnie nadają uroku i charakteru koszuli :D

    Zapraszam do mnie, trwa właśnie 5 rozdań z atrakcyjnymi nagrodami ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie ;D
    bardzo mi się podoba ;D masz świetnego bloga ;D
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma co unikać czarnego, pasuje Ci ten kolor :) Ja uwielbiam połączenie czerni ze złotymi dodatkami. Wtedy najzwyklejsza stylizacja robi się nagle elegancka i szykowna :)
    Przejrzałam resztę postów i bardzo mi się tu spodobało, także dodaję do obserwowanych i czekam niecierpliwie na nowy post :)

    _____________________________________
    Pozdrawiam,
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny zestaw ! Zazdroszczę włosów ;)dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie http://wymieszanewfilizancekawy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)