Dodatki na bloga
andziksen.blogspot.com: ŚWIĄTECZNY AKCENT

16 grudnia 2013

ŚWIĄTECZNY AKCENT

Hej wszystkim!
Dzisiaj przygotowałam dla Was 4 stylizacje. W każdej z nich znajdziecie 1 ożywiający akcent kolorystyczny - czerwony. Wiele z nas kojarzy ten kolor ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia. Kolory,które równie ważne są, jeżeli chodzi o połączenie czerwieni to: biel,czerń,beż,popiel,złoto oraz srebro.Poniżej pokażę Wam zestawy,które składają się z tych barw.Mam nadzieję,że spodoba Wam się taka kombinacja i będzie mini inspiracją np. przy wigilijnym stole,świątecznej imprezie czy spacerze ze znajomymi.




8 komentarzy:

  1. Wszystkie są świetne, ale 3 zestaw najlepszy :) Zapraszam do mnie na nowy post! A w nim konkurs: do wygrania dowolnie wybrana rzecz przez Ciebie ze sklepu Rosewholesale :-) Pozdrawiam!

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zestawy ! Szczególnie podoba mi się 1 i 2 propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka i sweterek w ciasteczka są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje :) czerwona marynarka i czarna torebka są idealne na święta !:>

    http://beauty-iseverywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zestaw 2 najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)