Dodatki na bloga
andziksen.blogspot.com: CIASTECZKOWE ŻELE POD PRYSZNIC&BIŻUTERIA

1 stycznia 2014

CIASTECZKOWE ŻELE POD PRYSZNIC&BIŻUTERIA

Witam wszystkich w Nowym Roku! 
Z góry przepraszam za brak jakiegokolwiek wpisu przez taki długi czas. Dzisiaj postaram się to nadrobić i pokażę Wam prezent niespodziankę od firmy Joanna. Paczkę dostałam w Wigilię,dziękuję serdecznie jeszcze raz za tak słodki prezent. W paczce znalazłam : smycz,3 pięknie pachnące żele pod prysznic i próbkę szamponu keratynowego.

Na samym początku wspomnę,że jest to zestaw z limitowanej edycji. Każdy z żeli ma pojemność 100ml. Jeżeli chodzi o sam zapach...trudno go opisać słowami. Każdy z żeli pachnie przecudownie! Mi przypadł do gustu szczególnie ten o zapachu korzennych pierniczków,który idealnie dopełnia świąteczny klimat. Dwa pozostałe to szarlotka z lodami i marcepanowe ciasteczka. Wszystkie 3 zapachy są dość intensywne,co sprawia,że chciałoby się je zjeść ;) Ja jestem zwolenniczką kosmetyków o słodkich zapachach,dlatego wszystkie 3 stały się moimi ulubieńcami od razu.Każdy z nich nie zawiera parabenów.
Jeżeli chodzi o sam szampon do włosów,to jednym z plusów jest to,że ma piękny,delikatny zapach.Niestety ciężko opisać mi dokładnie jaki on jest, ponieważ dostałam wersje próbkową. Szampon keratynowy idealnie nada się dla osób,które mają problem z przesuszonymi,zniszczonymi włosami. Po dłuższym czasie użytkowania tego szamponu myślę,że prawie każdy zauważy większą różnicę na +.






Sklep Joanna :  sklepjoanna.pl


Jakiś czas temu zamawiałam biżuterię ze sklepu Sammy Dress.W końcu mogłam dopełnić moją biżuterię naszyjnikiem Lion,który już pewnie widzieliście na nie jednym blogu. Wybrałam również bransoletkę z krzyżami,ponieważ uwielbiam ten motyw.Zegarek z ogromną tarczą na której widnieje wieża Eiffla,myślę,że znajdziecie go w wielu moich stylizacjach.Całość postaram się pokazać Wam w najbliższej stylizacji.



naszyjnik,bransoletka,zegarek - TUTAJ


Motyw krzyża w dodatkach i naszyjniki w formie grubego łańcucha tak bardzo mi się spodobały,że postanowiłam zakupić sobie coś w wersji srebrnej.
bransoletka,naszyjnik - Tally Weijl

Życzę Wam Szczęśliwego Nowego Roku,aby był on lepszym rokiem od poprzedniego! ;)

9 komentarzy:

  1. bransoletki z krzyżami świetne-też lubię ten motyw :)
    Super zapowiadają się te ciasteczkowe zele-szarlotkowy mnie najbardziej zaciekawił :)
    szczęśliwego nowego roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. żele <333

    wszystkiego najlepszego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna bransoletka :)) A te żele cudnie pachną :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie recenzja jednego z zeli :)
    fajna bizuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żele muszą pięknie pachnieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, biżuteria jest przepiekna!! <3

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)