Dodatki na bloga
andziksen.blogspot.com: LOOK OF THE DAY

2 marca 2014

LOOK OF THE DAY

Witam wszystkich,po długiej przerwie. Na wstępnie wytłumaczę się,że nie miałam czasu tutaj zaglądać,ponieważ codziennie mam masę kartkówek,sprawdzianów w szkole,a to wszystko przez to,że za 2 tygodnie zaczynamy praktyki.Moje odbędą się w banku,także mam nadzieję,że sobie odpocznę ;)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać nowości z lutego: 2 bluzy z printem i nowe jeansy,niestety zapomniałam zrobić zdjęć za dnia,dlatego postaram się pokazać je w następnym poście.Dzisiaj zakup z ostatniego tygodnia: torba baby blue,w której jestem zakochana! Ten kolor skradł moje serce i mam nadzieję,że to nie będzie ostatnia rzecz w tym kolorze w mojej szafie.Drugi zakup to botki,poniekąd militarne,które również bardzo przypadły mi do gustu.Jeżeli chodzi o stylizację,to zwyklak : kurtka zimowa,którą mogę Wam w końcu pokazać bez podpinki,w której wyglądałam jak nadmuchana.Nowe jeansy,w końcu znalazłam spodnie,gdzie są rozmiary według wzrostu(28/30).Czekam tylko na wyższą temperaturę,kiedy w końcu zamienię sweter na koszulę,a płaszcz na ramoneskę ;)


H&M
buty - CLICK
torba - CLICK








płaszcz - Bershka     spodnie,buty - H&M      torba - wholesale-dress.net     szal - Zara   

11 komentarzy:

  1. świetne buty! i urocza obudowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zakupy! Dodaj koniecznie stylizacje z bluzami :)) Jesteś bardzo ładna i masz super włosy . Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam,dodam z pewnością ;) Dzięki ;p

      Usuń
  3. Buty buty buty są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Jesteś pierwsza osoba,u której widzę ta niebieska torbę i będę z niecierpliwością czekać na jakaś stylizacje w której się ona pojawi :)
    zapraszam do mnie http://wymieszanewfilizancekawy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka piękna! Też ostatnio zwróciłam na nią uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taką samą kurtkę z Bershki :D A torba cudowna! Bardzo mi się one podobają ;> Sama mam chęć taką zakupić.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)