Dodatki na bloga
andziksen.blogspot.com: MGIEŁKI DO CIAŁA - DOUGLAS

13 kwietnia 2014

MGIEŁKI DO CIAŁA - DOUGLAS

Witajcie kochani!
Przepraszam z góry za długą nieobecność - postaram się ją odrobić w najbliższym czasie ;)
Jak widzicie po tytule dzisiaj będzie mini post kosmetyczny - od czasu do czasu dla odmiany powinny pojawiać się takie wpisy z kategorii uroda .Od pewnego czasu zaczęłam zaopatrzać nie moją szafę lecz kosmetyczkę w nowości. Dzisiaj padło na nowy, parudniowy zakup ze drogerii Douglas - mgiełki do ciała SHE (Hunca).

Mgiełki dostępne są w 3 wariantach zapachowych : FUN,COOL i SEXY.
Wszystkie mgiełki mają świeże i słodkie zapachy.Zauważyłam,że SEXY jest trochę bardziej duszący niż pozostałe spray'e.Natomiast COOL jest typowo świeżym zapachem,mało słodkim,który kojarzy mi się z zapachem ze sklepu Stradivarius,który czuć już na wejściu.


Cena regularna,bez promocji to 19.90/szt. Uważam,że to dobra cena jak na Douglas,w którym kosmetyki są z wyższej półki niż np.Rossmann,Natura.Pojemność to 150ml.


Jeżeli chodzi o trwałość,to mogę bez zarzutu je polecić,ponieważ trzymają się pół dnia.To dość długo,w porównaniu z innymi mgiełkami do ciała z Avonu,Oriflame czy H&M.Póki co,w użycie poszła jako pierwsza mgiełka różowa FUN,znając mnie nie skończę jej do końca,bo zacznę używać kolejne ;)

Podsumowując: jak na taką drogerię i jak na taką cenę mgiełki są warte zakupu.Zawsze byłam wierna spray'om z Playboya,głównie ze względu za trwałość.Dla poszukiwaczy nowych zapachów - polecam! ;)

rolka do ubrań(6,90) , kosmetyczka (24,90) - H&M
W końcu kupiłam nową kosmetyczkę do torebki - niestety,nie taka,którą sobie upatrzyłam,jednak bardzo praktyczna ;)


8 komentarzy:

  1. Fajnie te mgiełki się prezentują :) chyba muszę je zakupić ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo jeśli już polecasz te mgiełki to muszę się skusić ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. może się skuszę na taką mgiełkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. osobiście nie przepadam za mgiełkami do ciała, ale może kiedy się do nich przekonam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam mgiełki do ciała :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)