Dodatki na bloga
andziksen.blogspot.com: NEW IN : SUMMER

6 czerwca 2014

NEW IN : SUMMER

Hej Wam!
Dzisiaj mam dla Was mój ostatni haul zakupowy. Nie jest on jakiś ogromny,ale wypadałoby coś wstawić,po dłuższej nieobecności na blogu. Nie wiem czy wspominałam,ale od paru miesięcy nieustannie zaglądam do sklepu stacjonarnego Mohito. Bardzo przypadł mi do gustu ten sklep,ponieważ znajduję tam kolory w których się lubuję.Z resztą sami zobaczcie! :)



 TUTAJ już w promocji


bluzki,naszyjnik - mohito



torba,okulary - Reserved

lordsy - Centro

Spodobało Wam się coś?;)
Co powiecie na to,abym wkrótce zrobiła post kosmetyczny?

16 komentarzy:

  1. ta druga bluzeczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne łupy ,oksy są w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula w paski i okulary boskie!<3
    post kosmetyczny? bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam Mohito, ich kolekcję są zawsze klasyczne, ale robią wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lordsy ostatnio widziałam, na zywo rowniez swietne!!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny haul, bardzo m i się podobają bluzeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog. :)
    Mam prośbę. Kliknęłabyś w linki w tym poście: http://msunseen.blogspot.com/2014/05/sheinsidecom.html ?
    Daj znać w komentarzu, a odwdzięczę się obserwacją. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. torebka bardzo fajna ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko mi się podoba :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzeczy:) Mi się wszystko podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko fajne, ale torba wygrywa ;)) Pozdrawiam i zapraszam DearPopinjay

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)