Dodatki na bloga
andziksen.blogspot.com: Hello to Holland!

28 sierpnia 2014

Hello to Holland!

Witam wszystkich!
Tak jak obiecałam w poprzednim poście,pojawią się wpisy dotyczące mojego pobytu w Holandii. Dzisiaj to,co mi najbardziej spodobało się w tym kraju : architektura. Pewnie wiecie,że prawie cała Holandia położona jest na wodzie.Nie ma tam naturalnych zbiorników wodnych tj. jezioro czy rzeka(oczywiście,w niektórych miejscach znajdują się naturalne wody słodkie).W miastach wzdłuż ulic płyną kanały wypełnione wodą. Oczywiście,graniczy z Morzem Północnym,nad którym miałam okazję być na parę minut(plaża jak z wysp karaibskich) niestety,nie miałam w tym czasie ze sobą aparatu,czego bardzo żałuję :) Holandia słynie głównie z tulipanów,wiatraków i rowerów. Nawet autobusy mają swój własny pas wytyczony tylko dla busów miejskich,przez co można uniknąć korków. W Holandii miałam okazję być drugi raz i mam nadzieję,że jeszcze parę razy odwiedzę ten kraj :) Dzisiaj zdjęcia wiązane z architekturą,bardzo specyficzną według mnie. Holandia jest krajem gęsto zaludnionym,większość miast i ulic składa się szeregowych domków z cegły. Oczywiście,każdy mieszkaniec ma swój własny mini ogródek,który jest zrobiony wedle upodobań :)
Zapraszam na zdjęcia :

 Typowy parking dla rowerów










 Każde wolne miejsce/plac zasiewane jest zbożem



 Na ulicach nie brakło pięknych i łasińskich kotów :)










7 komentarzy:

  1. przepiękne, ile bym dała aby mieszkać w takim otoczeniu :) uwielbiam Holandię!

    http://mrauu33.blogspot.com/ zapraszam na DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tam pięknie *.*
    śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jeszcze nie byłam w Holandii, ale po zdjęciach widzę, że zdecydowanie warto się tam wybrać :) Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)