Dodatki na bloga
andziksen.blogspot.com: SUMMER SETS

19 sierpnia 2014

SUMMER SETS

Hej kochani!
Witam Was po mojej prawie 2 miesięcznej przerwie blogowania,która była spowodowana wyjazdem do Holandii. Z racji tego,że nie było mnie tak długi czas,od dzisiaj postaram się nadrobić to i dodam m.in. posty związane z krajem,w którym przebywałam 7 tygodni.Dodam tylko,że bardzo mi się spodobało i za rok z pewnością też się tam wybiorę :) Dzisiaj przygotowałam dla Was 3 stylizacje : 2 typowe na plażę i 1 na wieczorny spacer. Lato jeszcze w pełni,więc mam nadzieję,że zainspirujecie się tymi kolażami i wykorzystacie w praktyce :)




8 komentarzy:

  1. bardzo chętnie będę czytać posty o Holandii:) sama tam często wyjeżdżam! pierwszy zestaw jak najbardziej w moim stylu ♥

    http://mrauu33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super propozycje ,obserwuje z modnej polki ,buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/ikat-print.html

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy zestaw jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)