Dodatki na bloga
andziksen.blogspot.com: WHAT'S NEW IN MY WARDROBE?

22 listopada 2014

WHAT'S NEW IN MY WARDROBE?

Hej wszystkim!
Powracam do Was z powrotem! Dłuższa przerwa spowodowana była brakiem czasu i nauką,ale wszystko da się nadrobić! :) Dzisiaj mam dla Was moje news z ostatnich 2-3 miesięcy. Stwierdziłam,że pokażę Wam większą ilość i raz na jakiś czas,żeby nie wstawiać takich małych postów po 2-3 ubrania...Także zapraszam do obejrzenia! :)










bluza - sinsay │  naszyjnik - h&m  TUTAJ │  sweter,pasek - h&m  TUTAJ  │ zegarek - Gino Rossi │  koszula - Reserved  TUTAJ │  marynarki - H&M  TUTAJ │  sweter z domieszką wełny - priv sklep  │ bluza mgiełka - Cropp  │  bluzka - Reserved  │  jeansy - Stradivarius │  czarne rurki - Bershka  TUTAJ  │  legginsy - H&M  TUTAJ  │ marynarka - Bershka  │  sweter - Reserved │  torba - H&M  │ sztyblety - Deichmann

7 komentarzy:

  1. Marynarki i torebka skradły mi serducho ;) Spodnie dresowe też są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna koszula!:) Sama mam podobną:)
    Dodaję do obserwowanych:))
    Pozdrawiam!

    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super zakupy :) świetne marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne nabytki;)

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ile nowosci buty i torebka in love!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/fur-vest.html

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)