Dodatki na bloga
andziksen.blogspot.com: TROCHĘ WIOSNY,TROCHĘ WIELKANOCY - MÓJ POKÓJ

5 kwietnia 2015

TROCHĘ WIOSNY,TROCHĘ WIELKANOCY - MÓJ POKÓJ

Hej Wam!
Dzisiaj mała aktualizacja wyglądu mojego pokoju,a w sumie jednej części :) Jak możecie zauważyć mój pokój troszkę się zmienił od ostatniego wpisu room-tour,szczególnie jeżeli chodzi o dodatki.Postanowiłam troszkę odświeżyć wygląd pokoju na wiosnę. Zostawiam Was ze zdjęciami i zabieram się za jedzenie pysznego wielkanocnego żuru :)













Wesołych Świąt! 

8 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :)

    Zapraszamy: http://our-mystery-story.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te osłonki na doniczkę i kalendarz jest czadowy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne te lakiery, ładne kolory :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/2015/04/piosenki-do-slow-joggingu.html

    OdpowiedzUsuń
  5. słodkie dodatki ;>


    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne dodatki do mieszkanka :)
    www.ankyls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)