Dodatki na bloga
andziksen.blogspot.com: IN NATURE

15 czerwca 2014

IN NATURE

Hej!
Uwielbiam pastele - mam już chyba górną część garderoby w każdym odcieniu pastelowym.Dzisiaj postawiłam na taki zestaw kolorystyczny od góry do dołu ;) Wyjątek stanowiły jedynie paznokcie  w kolorze zgaszonej śliwki - nowy zakup lakieru Essie : Bahama mama. Szczerze mogę Wam polecić te lakiery,są bardzo trwałe,szybko schną i mają dość fajną konsystencję. Dla niektórych wadą może być cena - za 13,1ml płacimy 32-37zł,jednak ja na promocji w Hebe dorwałam go za 25zł ;) 






bluzka - mohito    szorty - prywatny sklep   lordsy - centro   torba - H&M    okulary - C&A

Jak widać po zdjęciach niedzielne popołudnie spędziłam na rodzinnej działce.Nie obyłoby się bez zdjęć kwiatów,zieleni itd. Sami zobaczcie! ;)









13 komentarzy:

  1. Torebka jest świetna. Sama mam czarną i jestem zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy zestaw ;) śliczne pastelowe kolorki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz !
    Spodenki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, Torebka jest w genialnym kolorze!!
    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje włosy! Są tak naturalnie lekko skręcone czy używasz lokówki :) ? Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodenki są świetne! Ale najbardziej podoba mi się otoczenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny zestaw, super widoki!

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne włosy jak i cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)