Dodatki na bloga
andziksen.blogspot.com: IDEAS TO HEALTHY AND TASTY BREAKFAST

14 lutego 2015

IDEAS TO HEALTHY AND TASTY BREAKFAST

Hej!
Dzisiejszy post można powiedzieć,że przygotowywałam cały tydzień.Z racji wolnego czasu(który już mi się kończy powoli) postanowiłam przygotować dla Was post z pomysłami na śniadanie.Idei jest kilka,więc mam nadzieję,że któraś z nich zainspiruje czytelnika do poświęcenia rano odrobinę więcej czasu na przygotowanie zdrowego i pysznego śniadania! :)

Śniadanko dla leniwych - mleko z 3 rodzajami płatków: miodowe,musli naturalne z kawałkami białej czekolady oraz crunchy czekoladowe z obniżoną zawartością węglowodanów.
Moje ulubiona propozycja śniadaniowa i wbrew pozorom bardzo szybka w przygotowaniu :)

Miksujemy banany z naturalnym jogurtem oraz borówki(moje są mrożone jeszcze z działki,opcjonalnie można użyć innych owoców) z jogurtem naturalnym. Zdrowym zamiennikiem cukru jest syrop z agawy,dostępny w Rossmannie TUTAJ. Całość kładłam warstwami w dużym kubku na przemian z musli i crunchy.

Pancake z musem bananowym oraz kawałkami banana. Zdrowe,syte lecz bardzo czasochłonne śniadanie,ale czego się nie robi dla urozmaicenia porannych posiłków? :)
Koktajl bananowo-pomarańczowy...Pyszny równie syty i dostarczający dużo magnezu oraz witaminy C napój dla każdego.
Pancakes żytnie z musem borówkowym.
Banan zmiksowany z jogurtem naturalnym,przekładany musem z gruszki i crunchy czekoladowymi. Na wierzchu zmiażdżone płatki kokosowe. Gruszka dodała całemu posiłkowi lekkości,ponieważ banan z crunchy jest mało wyrazisty w smaku.

Do przygotowania dań używałam crunchy czekoladowe i syrop z agawy,które dostępne są w każdym Rossmannie na dziale ze zdrową żywnością. Syrop - TUTAJ , musli - TUTAJ

6 komentarzy:

  1. Pyszności :) Rozejrzę się jutro za tymi produktami w rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdyby tylko chciało mi się cokolwiek robić...:(

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pysznosci tu u Ciebie :)
    obserwujemy ? :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pysznie to wygląda ;)
    co powiesz na wspólną obserwację? ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jak smacznie ! :)
    paperlifex33.blogspot.com obs - obs ? zacznij i daj znac na blogu

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)