Dodatki na bloga
andziksen.blogspot.com: POWRÓCIŁAM!

10 czerwca 2017

POWRÓCIŁAM!

Zacznę do tego, że postanowiłam reaktywować mojego bloga.
Dziękuję osobom, które były moimi stałymi czytelnikami i pozostawiły po sobie wiadomości w postaci "smutku i żalu" (te osoby wiedzą o co chodzi, piszę aktualnie bardzo spontanicznie, więc ciężko jest mi nazwać te zjawisko po imieniu) spowodowanego niedodawaniem na bloga wpisów. Ale już jestem! Obiecuję zacząć dodawać w miarę regularne wpisy. Blog się zmieni. Te osoby, które były ze mną od początku prowadzenia mojej strony, czyli od kwietnia 2012roku(wow! To już 5 urodziny bloga minęły) wiedzą, że był to blog czysto modowy - moje stylizacje, jakieś kolaże, haule itp. Bardzo dużą część, chyba nawet 90% wpisów usunęłam, zostawiłam szczątkowe, jakieś sentymentalne, ale nie o tym dzisiaj.
Chciałabym dodać, że cieszy mnie mimo wszystko to, że mój blog jest nadal regularnie czytany i obserwowany, bo od komentowania blogów odeszło się już jakieś 2 lata temu, co widać nawet u starych wyjadaczek chleba, które nadal siedzą w blogosferze. Plan jest aktualnie taki, że chce zmienić bloga nie tylko wizualnie, ale także tematycznie. Rozpoczęłam parę testów dzięki znanym firmom kosmetycznym i być może, że jakaś wspominka pojawi się na ten temat. Kto był ze mną na bieżąco ten wie, że za czasów regularnych postów na blogu pojawiły się wpisy sponsorowane przez różne firmy kosmetyczne i drogerie internetowe, ale także sklepy internetowe z ubraniami. Na dzień dzisiejszy blog zostaje reaktywowany, więc logiczne jest to, że wszelkie współprace zostały już dawno zakończone. Bez owijania w bawełnę, zapraszam Was do bacznego śledzenia mojego FB oraz bloga na bieżąco, bo już lada moment pojawi się nowy wpis! :)

1 komentarz:

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)