Dodatki na bloga
andziksen.blogspot.com: CHRISTMAS TIME - NOW!

24 grudnia 2015

CHRISTMAS TIME - NOW!

Witajcie!
Co roku przygotowania do świąt i cały ten rytuał wygląda mniej więcej tak samo - gotowanie potraw,pieczenie,sprzątanie,ubieranie choinki,pakowanie prezentów i w końcu szykowanie wigilijnego stołu. Ten czas jest magiczny - można zasiąść całą rodziną przy stole,podzielić się opłatkiem,złożyć życzenia i wspólnie przystąpić do jedzenia wigilijnych potraw,a potem do rozpakowywania prezentów. Jak każdy z nas ma swoje ulubione,tradycyjne dania - barszcz z uszkami,pierogi,sałatka,ryby. Dzisiejszy dzień jest początkiem czegoś innego - ten dzień zapoczątkuje coś nowego,a co za tym idzie,nowe plany i cele. Ja już jestem gotowa,a Wy?





Przepis na moje świąteczne pierniczki zamieściłam rok temu na blogu,dla ciekawskich. Wiele osób już skorzystało z tego przepisu,ja również polecam! 




Uwielbiam tą świąteczną atmosferę w moim pokoju - białe ozdoby,świece,matowe lampki wiszące na oknie i świadomość,że zbliża się najbardziej wyczekiwane święto w roku.
Ostatnio dostałam paczkę niespodziankę z prezentami świątecznymi i łakociami. Postanowiłam,że otrzymane laski świąteczne i cukierki włożę do ozdobnego słoika i przewiąże wstążką - własne DIY świąteczne gotowe!





Chciałabym czytelnikom mojego bloga życzyć udanych,ciepłych,rodzinnych i magicznych Świąt Bożego Narodzenia, spędzonych w gronie najbliższych osób. Zróbcie wszystko,aby ten czas był niezapomniany! :)

10 komentarzy:

  1. rónież wesołych świąt życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne ozdoby i pierniczki :)

    ♥ wesołych świąt! ♥
    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  3. de informatie is erg aardig en behulpzaam voor ons, kunnen we allemaal altijd in de genade van Allah de Almachtige. en succesvolle groet
    Obat Pemutih Badan dan wajah yang permanen

    OdpowiedzUsuń
  4. Dankbarkeit für seine Informationen dieses Blog kann nützlich sein bei allen Menschen in dieser Welt, familiäre Begrüßung von unserem Speicher Zahra Kräuter Kräutermedizin Hits zuverlässig und größte in Indonesien
    Obat Miom Ampuh

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda ,że tak długo Cie już nie ma :( Lubie Twojego bloga i długo już z Tobą jestem,ale chyba przestałaś już tu się pokazywać :( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)